شناسهٔ خبر: 125503 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سقوط بهمن در محور خوانسار

سقوط بهمن در محور خوانسار شب گذشته در محور خوانسار – بویین میاندشت، سقوط بهمن گزارش شد و به همت عوامل راهداری عملیات بازگشایی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) ، حمید حسابی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوانسار اظهار کرد: از ساعت ۲۰ شب گذشته ۹ بهمن ماه به جهت باد و کولاک شدید، راهداران درگیر عملیات شن و نمک پاشی در محورهای محدوده این شهرستان بودند.

حسابی در ادامه  با بیان اینکه ساعت ۲۱:۱۵ سقوط بهمن در محور خوانسار – بویین میاندشت محدوده گردنه شاه ولایت گزارش شده، عنوان کرد: پس از حصول اطمینان از عدم وجود خودرو گرفتار در زیر بهمن، عملیات بازگشایی محور آغاز شد.

وی افزود: در این عملیات که با همکاری فرمانداری و شهرداری و هلال احمر خوانسار انجام شد، تعداد ۲۰ نیروی راهدار  و ۴ دستگاه ماشین آلات راهداری درگیر بودند.

حسابی خاطرنشان کرد: در عملیات بازگشایی محور تا ساعت ۲ بامداد یک لاین از محور بازگشایی شد و به بعلت حجم زیاد بهمن این عملیات تا صبح امروز ادامه داشت و عبور و مرور بصورت کامل در این محور برقرار است. اما رانندگان باید در صورت سفر به این محورها نکات ایمنی را رعایت کنند.