شناسهٔ خبر: 125534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مطرح کرد؛

برفروبی و نمک پاشی محورهای ارتباطی آذربایجان غربی توسط  تلاش ۲۰۰ راهدار طی ۲۴ ساعته گذشته

برف روبی کرمانشاه  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تلاش ۲۰۰ راهدار برای برفروبی و نمک پاشی محورهای ارتباطی استان، طی ۲۴ ساعته گذشته خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در شبانه روز گذشته حجم عملیات برفروبی در محورهای ارتباطی استان به ۲ هزار کیلومتر رسید و با زحمات راهداران هم اکنون هیچ محوری در سطح استان به صورت کامل مسدود نشده است.

پیمان آرامون گفت: با توجه به بارش برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مصرف بیش از ۱۴۰۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راههای درگیر در بارش شدند.

 وی با اشاره به مسدودی تعدادی از راههای روستایی در شهرستان های ارومیه، اشنویه، تکاب، پیرانشهر، سردست و میاندوآب افزود: کلیه محورهای منتهی به شهرستان خوی و روستاهای مربوطه باز و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

 آرامون تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.