شناسهٔ خبر: 125543 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به دلیل بارش برف و باران؛

تردد در محورهای استان همدان فقط با زنجیر چرخ ممکن است

صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ضمن اعلام بارش برف و باران در سطح استان گفت: با توجه به لغزندگی سطح جاده ها وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ مجاز به تردد هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان صفر صادقی راد عنوان کرد: با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی استان و کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای مواصلاتی استان به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای استان را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند. 

صادقی راد در ادامه گفت ۴۵اکیپ راهداری در قالب ۳۶۴ماشین و ۵۴۱ راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی طول محورهای برفگیر همدان را ۵۴۰۰ کیلومتر اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر ۳۶ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی بوده ، از این رو از هموطنان عزیز خواهشمندیم با توجه به هشدارها و اطلاعیه های مکرر رسانه ای  از سفر به مناطق کوهستانی به طور جدی پرهیز کنند.

صادقی راد خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط جوی موجود ( بارش برف و باران ) در جاده های کوهستانی این استان ، توصیه می گردد تا هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیر کل استان همدان تاکید نمود: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.