شناسهٔ خبر: 125571 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

کاهش ۵ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل

تردد وسایل نقلیه سنگین آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۵۴۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده ،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۴۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۵.۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محورهای دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته :

 

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۲۷۲۴۸

۲

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۱۵۷۷۳

۳

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۱۰۲۵۰

۴

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۹۷۹۴۸

۵

آزادراه ساوه - تهران

تهران

۹۳۴۱۳

۶

 آزادراه قم - تهران

تهران

۸۳۱۵۷

۷

آزادراه تهران - ساوه

تهران

۷۸۷۴۶

۸

شهریار-کرج

تهران

۷۱۱۱۷

۹

کرج-شهریار

تهران

۶۰۰۹۱

۱۰

تهران-شهریار

تهران

۵۵۰۳۸

 

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

۱- محور لاسم - ارجمند، واقع در استان مازندران از مورخ ۴ آذر ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۲- محور ریگان - ایرانشهر، واقع در استان کرمان از مورخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۳- محور وازک - بلده، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۴- محور قدیم خرم آباد - پلدختر (رفت و برگشت)، واقع در استان لرستان، از مورخ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۵- محور جدید پاوه- سروآباد، واقع در استان کردستان و کرمانشاه از مورخ ۶ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۶- محور جدید هشتگرد- طالقان، واقع در استان البرز از مورخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۷ – محور سی سخت  پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مورخ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۸- محور گنج نامه  تویسرکان، واقع در استان همدان از مورخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۹- محور پونل  خلخال، واقع در استان گیلان از مورخ ۱۶ دی ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

ممنوعیت تردد :

۱- محور رامیان - اولنگ - شاهرود ، واقع در استان های گلستان ، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۲- محور فرعی شمشک - دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران ، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

۳- محور شهداد - نهبندان ، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می شود.

ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای :

محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای :

الف) تهران و محورهای منتهی به آن :

۱- محور هراز، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ الی ۱۷روزهای شنبه و از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۹ الی ۱۰۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲- محور کرج - چالوس، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت و روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۲۰ الی ۷۲ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳- محور کمربندی اشتهارد (باند شمالی و جنوبی)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۸ الی ۱۷روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش حفاظی اسلاری سیل، از کیلومتر ۰ الی ۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴- محور ماهدشت-اشتهارد (باند شمالی و جنوبی)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۳۲ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. 

۵- آزادراه تهران - ساوه، واقع در استان تهران، از مورخ  ۱۷ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای جمعه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۲ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶- محور تهران - فیروزکوه (باند جنوبی)، واقع در استان تهران، از مورخ  ۲۳ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۵۲ الی ۱۴۴،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷آزادراه کرج - قزوین (باند شمالی)، واقع در استان البرز، از مورخ  ۱ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات اجرائی درزگیری و لکه گیری و روکش آسفالت گرم توپکا، از کیلومتر ۰ الی ۱۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸آزادراه کرج-قزوین (باند شمالی)، واقع در استان البرز، از مورخ  ۱ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات روکش حفاظی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۱۳ الی ۳۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹- آزادراه قزوین - کرج (باند جنوبی)، واقع در استان البرز، از مورخ  ۱ آبان لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات اجرائی روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۷ الی ۳۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود..

۱۰محور علیخان سلطانی، واقع در استان البرز، از مورخ  ۳۰ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۱- محور تهران - فیروزکوه، واقع در استان تهران، از مورخ  ۴ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی  ۷۴ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۲- محور کرج - قزلحصار، واقع در استان البرز، از مورخ  ۱۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه، هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات بهسازی و تعریض، از کیلومتر ۰ الی ۶،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۳- آزادراه تهران - کرج، واقع در استان تهران، از مورخ  ۱۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل  اجرای عملیات نصب، کالیبراسیون و نگهداری سامانه ثبت تخلف، از کیلومتر ۵ الی ۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۴- محور امام رضا (ع)، واقع در استان تهران، از مورخ  ۱۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل  اجرای عملیات تامین و نگهداری و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف، از کیلومتر ۵۰۰+۰۰ الی ۳۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۵- آزادراه  تهران - پردیس، واقع در استان تهران، از مورخ  ۱۲ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل  اجرای عملیات تامین و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف، از کیلومتر ۵۰۰+۰۲ الی ۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۶- آزادراه قم  تهران، واقع دراستان قم ، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ، از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۲ الی ۵۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۷آزادراه تهران - ساوه ، واقع در استان تهران از مورخ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای جمعه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تامین، نگهداری و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف، از کیلومتر ۲ الی ۲۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۸آزادراه تهران  کرج (لاین شمالی)، واقع در استان البرز از مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۲ الی ۲۳ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۹- ماهدشت  اشتهارد (لاین رفت)، واقع در استان البرز از مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۲ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲۰آزادراه کرج - تهران ، واقع در استان البرز از مورخ ۱۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات طرح ساماندهی گره ترافیکی آزادراه کرج - تهران پل فردیس تا پل کلاک، از کیلومتر ۵۰ الی ۵۲،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲۱محور سوادکوه (محدوده قائمشهر-زیرآب) ، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰ الی ۴۰،  تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر می شود.

۲۲محور فیروزکوه-سوادکوه (دوآب) ، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات برچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین در حال حرکت و تسطیح و بازسازی روسازی راه،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کنارگذر انجام می شود.

۲۳آزادراه قم - تهران (باند رفت و برگشت)، واقع در استان قم از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه و پنج شنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب نیوجرسی بتنی مفصلی، از کیلومتر ۲۵ الی ۶۳، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر می شود.

۲۴آزادراه قزوین - کرج ، واقع در استان قزوین از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات نصب مجدد دکل و ایمن سازی ستونها ، از کیلومتر ۲ الی ۳ و کیلومتر ۲۳ الی ۲۴، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر می شود.

۲۵- محور فیروزکوه-سوادکوه ، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات برچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین در حال حرکت و تسطیح و بازسازی روسازی راه، محدوده پادگان دوآب،  یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

ب) سایر محورها :

اصفهان :

۱- محور اصفهان - مورچه خورت ، واقع در استان اصفهان از مورخ ۱ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۱ اسفند ۱۴۰۱ ، به دلیل اجرای عملیات ارتقای سیستم توزین در حال حرکت، از کیلومتر ۴۰۰+۲۸ الی ۳۰۰+۳۰،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.              

بوشهر :

۱محور خورموج-درزای-چارک، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۴ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰،  به دلیل  اجرای عملیات اسلاری سیل، از کیلومتر ۸ الی ۱۳ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲محور گناوه - برازجان، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۱ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات فوگسیل، از کیلومتر ۱۰ الی ۴۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳محور سه راهی چغادک  سه راهی گزبلند، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۸ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۳۰، به دلیل  اجرای عملیات اسلاری سیل، از کیلومتر ۱۵ الی ۵۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴محور اهرم  برازجان، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۶ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل  اجرای عملیات طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر، از کیلومتر ۵ الی ۴۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵محور گناوه  دیلم، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۶ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل  اجرای عملیات طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر، از کیلومتر ۸ الی ۵۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶محور بوشهر  دیر، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۶ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل  اجرای عملیات طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر، از کیلومتر ۳۵ الی ۶۶،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.     

۷- محور دالکی - کنارتخته ، واقع در استان بوشهر از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل دوم نمازگاه ، از کیلومتر ۰۰۰+۳۴ الی ۲۰۰+۳۴،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.   

۸- محور فرعی ساحلی بوشهر-دیر-چهارراه گورکات (رفت و برگشت)، واقع در استان بوشهر از مورخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۰۰۰+۰۳ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                           

۹- محور کمربندی کنگان-دوراهک، واقع در استان بوشهر از مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح بی بی حبش شهرستان کنگان، از کیلومتر ۷۰۰+۶ الی ۵۵۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداثی انجام می شود.                                                                                                                                                               

۱۰- محور کنگان - عسلویه (محدوده سهمو شمالی و جنوبی) ، واقع در استان بوشهر از مورخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                          

خراسان جنوبی :

۱- محور طبس - بردسکن، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ  ۱۸ مهر  لغایت ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تبدیل آبنما به پل، از کیلومتر ۱۹۵ الی ۱۹۶،  محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده تردد با رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر  انجام می شود. 

۲- محور بیرجند - خوسف، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ  ۷ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، از کیلومتر ۰ الی ۳۷،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳- محور بیرجند - قاین، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ  ۷ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی ، از کیلومتر ۵ الی ۱۰۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴- محور بیرجند - قاین ، واقع در استان خراسان جنوبی از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری (ترمیم) و اجرای قشر بیندر، از کیلومتر ۹ الی ۴۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

خراسان رضوی :                      

۱- محور قوچان - فاروج، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۱۵ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰۶۰+۹ الی ۰۰۰+۱۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲- محور سبزوار  کاهک (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۱۶ آبان  لغایت ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش حفاظتی، از کیلومتر ۴ الی ۲۷ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳- محور سبزوار  نیشابور (باند رفت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ   ۱۶ آبان  لغایت ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۲۲ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴محور نیشابور  سبزوار (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۲۸ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۰۰+۱۶ الی ۲۴،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵محور نیشابور  مشهد (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۲۸ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۵۰+۱۸ الی ۸۲۰+۲۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶محور نیشابور  مشهد (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۲۸ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۹۰+۳۰ الی ۸۴۰+۳۳،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷محور نیشابور  مشهد (رفت و برگشت کمربندی نیشابور)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۲۸ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸- محور سبزوار - نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۸ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۱ الی ۲۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹- محور سبزوار  نیشابور (حوزه سبزوار)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۸ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۵ الی ۱۱۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۰- محور سبزوار - اسفراین، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۸ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۰ الی ۲۱،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۱محور کمربندی تربت حیدریه - باغچه، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۴ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ ، به دلیل اجرای عملیات آسفالت تراشی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۲- آزادراه مشهد-باغچه، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب حفاظ بتنی مفصلی، از کیلومتر ۸ الی ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                         

خراسان شمالی :

۱- محور اسفراین - سبزوار، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ  ۲۵ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش ماسه آسفالت، از کیلومتر ۲۵ الی ۴۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. 

زنجان :

۱آزادراه زنجان - قزوین، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۷ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب، پاکسازی و خاک برداری بلوک های مفصلی بتنی در رفوژ میانی، از کیلومتر ۰ الی ۴۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲محور سرچم  اردبیل(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۲۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳آزادراه زنجان  تبریز(شمالی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۵ ، ۲۲ ، ۱۰۰+۳۹ ، ۷۲ و ۴۰۰+۹۳  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴آزادراه زنجان  تبریز(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۵ ، ۱۲ ، ۳۴ ، ۷۰۰+۶۰ ،۸۰۰+۸۳ و ۹۳ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵آزادراه زنجان  قزوین(شمالی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۴۲ ، ۶۳ و ۶۰۰+۷۸  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶آزادراه زنجان  قزوین(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۱۰۰+۴ ، ۴۲ ، ۶۳ ، ۸۳ ، ۹۰ و ۳۰۰+۹۷  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷ترانزیت زنجان  قزوین(شمالی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۸  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸ترانزیت زنجان  قزوین(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای  ۸ ، ۳۵ ، ۶۵ و ۸۰  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹ترانزیت زنجان  میانه(شمالی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۸۰۰+۳  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۰ترانزیت زنجان  میانه(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۴۰۰+۳ ، ۳۵ ، ۷۰ و ۷۸ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

فارس :

۱- محور سه راهی شهر پیر - حاجی آباد، واقع در استان فارس، از مورخ  ۱۳ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات ترانشه برداری - شانه سازی - روکش آسفالت، از کیلومتر ۰+۳۸۰ الی ۷+۷۵۰،  محور فوق مسدود بوده و تردد از محور جایگزین حاجی آباد - خسویه - دبیران - شهر پیر انجام می گیرید.

۲- محور فیروزآباد - جم ، واقع در استان فارس از مورخ ۱ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، به صورت ۲۴ ساعته ،  به دلیل اجرای عملیات بنایی و بتن، تثبیت، لکه گیری، روکش آسفالت و ایمن سازی، از کیلومتر ۷۶ الی ۱۰۸،  محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین  ۱) شیراز – فیروزآباد – فراشبند – اهرم – کنگان – عسلویه ( و بالعکس)  ۲)  شیراز – کازرون – برازجان – بوشهر – کنگان – عسلویه ( و بالعکس)  ۳)  شیراز – فیروزآباد – قیر – خنج – علامرودشت – لامرد – فاریاب – اخند – عسلویه ( و بالعکس)  ۴)  شیراز – فیروزآباد – قیر – خنج – علامرودشت – اسیر – دارالمیزان – جم – عسلویه ( و بالعکس)  انجام می شود.

قزوین :

۱- محور دانسفهان  شامی شاپ، واقع دراستان قزوین ، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی، از کیلومتر ۰ الی ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲- محور شامی شاپ – آوج، واقع دراستان قزوین ، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی، از کیلومتر ۴۰ الی ۱۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳- محور شامی شاپ – ضیاء آباد، واقع دراستان قزوین ، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی، از کیلومتر ۳۱ الی ۵۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴آزادراه قزوین - رشت، واقع در استان قزوین، از مورخ  ۷ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۰ الی ۴۵ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵آزادراه قزوین - زنجان، واقع در استان قزوین، از مورخ  ۱۵ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری، از کیلومتر ۳۴ الی ۸۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶آزادراه قزوین - آبیک ، واقع در استان قزوین از مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل، در کیلومترهای ۴۰۰+۲۸ ، ۵۱۰+۳۱ و ۵۰۰+۴۱ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷آزادراه قزوین - کرج ، واقع در استان قزوین از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات نصب مجدد دکل و ایمن سازی ستونها ، از کیلومتر ۲ الی ۳ و کیلومتر ۲۳ الی ۲۴، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر می شود.

قم :

۱- آزادراه قم  تهران، واقع دراستان قم ، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ، از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۲ الی ۵۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲آزادراه قم - تهران (باند رفت و برگشت)، واقع در استان قم از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه و پنج شنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب نیوجرسی بتنی مفصلی، از کیلومتر ۲۵ الی ۶۳، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر می شود.

۳- محور باغیک - تفرش ، واقع در استان قم از مورخ ۵ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعریض پل و آبرو، از کیلومتر ۰ الی ۲۵،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                

کهگیلویه و بویراحمد :

۱- محور گچساران  بی بی حکیمه، واقع دراستان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۷ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر  ۱۱ الی ۳۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

گلستان :

۱محور آزادشهر - خوش ییلاق، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۸ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸ (۲۰۰ متر قبل از پل نوده خاندوز تا معدن زمستانی یورت) ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                                                                          

۲محور بندر ترکمن - آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۸ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  بهسازی و تعریض محور، از کیلومتر ۰ الی ۱۷،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. 

۳محور آق قلا- بندر ترکمن، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۶ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات بیس و آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۳،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴محور علی آباد - سه راهی ایمر، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۶ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۰۰+۷ الی ۵۰۰+۱۷،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵محور بندر ترکمن - آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۷ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۱۷ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶محور بندرترکمن-گمیشان، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۷ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به اجرای عملیات آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۵ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷محور محور گنبد - آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۸ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعریض باند شمالی، از کیلومتر ۱۶۸+۳۷ الی ۷۴۰+۶۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸محور آق قلا-سه راهی انبار الوم، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۲۳ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات شانه سازی، از کیلومتر ۰ الی ۱۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹محور گرگان - نوکده، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۵۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۰محور آق قلا - گنبد، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات آسفالت گرم، از کیلومتر ۵ الی ۴۰۰+۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۱محور کلاله  مراوه تپه، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۳ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۹۰ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۲محور محور گنبد  سه راهی اینچه برون، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۲۱ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعریض و ایمن سازی، از کیلومتر ۷۰۰+۸ الی ۷۰۰+۲۴،  محور فوق مسدود بوده و تردد از کنارگذر احداثی انجام می شود.

۱۳محور گرگان  آق قلا- اینچه برون، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۵ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۷۰ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۴محور گرگان  کردکوی، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۳ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات  تعریض دوربرگردان لردگاز، از کیلومتر ۲۰۰+۱ الی ۹۰۰+۲ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۵- محور نوده ملک-عطا آباد، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۵+۱ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۶- محور رامیان- اولنگ، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۰+۳ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                            

۱۷- محور آق قلا-گنبد، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۹۰+۴ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                               

۱۸- محور علی آباد-ایمر (محدوده پاسگاه مزرعه کتول)، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۱ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.     

۱۹- محور آزادشهر-دلند، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۴،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                  

۲۰- محور دلند-خان ببین، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۶۵۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                         

۲۱- محور خان ببین-علی آباد، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.          

۲۲- محور فاضل آباد-قرق، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۶۰۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                        

۲۳- محور علی آباد  گرگان (قبل از جلین از سمت آزادشهر)، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۹۰۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                              

۲۴- محور گرگان- کردکوی (دوربرگردان سعد آباد)، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل تهیه و اجرای آسفالت گرم دوربرگردان ها، از کیلومتر ۰ الی ۸۱۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                    ۲۵- محور گنبد- مینودشت (دوربرگردان پشمک پناده)، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل تهیه و اجرای آسفالت گرم دوربرگردان ها، از کیلومتر ۰ الی ۸۲۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.     

۲۶محور مراوه تپه-گلیداغ (محدوده چنارلی)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۶۰۰+۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲۷محور گنبد-اینچه برون (محدوده شهر گنبد)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می شود.                                                                                                                                           

۲۸محور آق قلا-گرگان، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می شود.

۲۹- محور کردکوی-گلوگاه  (محدوده شهرستان کردکوی)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۸۲۰+۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳۰محور گالیکش-مینودشت (محدوده شهرستان گالیکش)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می شود.

گیلان :

۱- آزادراه رشت - قزوین، واقع در استان گیلان، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات عرشه وکوله  پل شماره ۶ ، از کیلومتر ۳۹ الی ۴۰۰+۳۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

مازندران :

۱- محور هراز، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۹ الی ۱۰۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲محور سوادکوه (محدوده قائمشهر-زیرآب) ، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰ الی ۴۰،  تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر می شود.

۳- محور فیروزکوه-سوادکوه (دوآب) ، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات برچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین در حال حرکت و تسطیح و بازسازی روسازی راه ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کنارگذر انجام می شود.

۴- محور فیروزکوه-سوادکوه ، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات برچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین در حال حرکت و تسطیح و بازسازی روسازی راه، محدوده پادگان دوآب،  یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

مرکزی :

۱- محور شازند  ازنا و بالعکس، واقع دراستان مرکزی ، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت، کیلومتر ۰  الی ۳۵ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲- محور اراک  توره و بالعکس، واقع دراستان مرکزی ، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت، کیلومتر ۰  الی ۴۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳- محور نیم ور  دلیجان، واقع دراستان مرکزی ، از مورخ ۲۰ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ، به‌ دلیل اجرای عملیات حفاظ بتنی مفصلی، کیلومتر ۱۲  الی ۱۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

هرمزگان :

۱محور تنگ بستک - لار، واقع در استان هرمزگان، از مورخ  ۱۰ دی لغایت ۱ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات بهسازی و روکش باند دوم محور، از کیلومتر ۵۰۰+۲۲ الی ۲۵،  محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر کنارگذر انجام می شود.

۲- محور  پارسیان - بندرلنگه، واقع در استان هرمزگان از مورخ ۳ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات احداث دستک پل رستاق، از کیلومتر ۸۳ الی ۹۵،  محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد  از مسیر برگشت (بندرلنگه – پارسیان از کیلومتر ۱۲۲ الی ۱۳۴)  به صورت دو طرفه و با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.