شناسهٔ خبر: 12558 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فخریه کاشان خبر داد:

ترمینال سلام تا ۹ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ روند پیشرفت پروژه رضایت‌بخش است

سخنرانی فخریه کاشان رئیس شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری تأمین مالی خارجی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه روند پیشرفت تکمیل ترمینال سلام در چند ماه گذشته بسیار رضایت‌بخش بود گفت: ترمینال سلام تا ۹ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ اصغر فخریه کاشان امروز پنجشنبه ۹مهر به همراه وزیر راه و شهرسازی از ترمینال سلام در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه روند پیشرفت ترمینال سلام در چند ماه گذشته بسیار رضایت‌بخش بود گفت: طی ۷ ماه اخیر با تلاش پیمانکاران و کارگران بیش از ۲ شیفت در روز پروژه ترمینال سلام فعال بود به طوری که حدود ۳۰۰ نفر در حال حاضر برای احداث ترمینال سلام فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال همدلی و همزبانی که از سوی رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده است شاهد همدلی بسیار خوبی بین کارفرما و پیمانکار پروژه ترمینال سلام هستیم ادامه داد: به رغم تنگناهای مالی عملیات اجرایی ساخت این پروژه متوقف نشد ضمن اینکه اخیرا نیز منابع مالی جدید به این پروژه از محل اعتبارات فرودگاه‌های کشور تزریق شد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه ترمینال سلام تا حدود ۲۷۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد گفت: عمده‌ترین مشکل این پروژه در حال حاضر تامین تجهیزات لازم است که با مساعدت بیشتر شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قطعا روند تامین تجهیزات این پروژه نیز تسهیل می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری تأمین مالی خارجی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه بعد از ۳سال توقف از فروردین امسال مجدد آغاز شد گفت: طی این مدت بیش از ۲۸ درصد شاهد پیشرفت پروژه بودیم.

بر اساس این گزارش عملیات اجرایی ساخت ترمینال سلام از مهرماه ۸۹ آغاز و در سال ۹۱ بنا به دلایلی با پشرفت فیزیکی ۱۲ درصد متوقف شد، اما با دسنور وزیر راه و شهرسازی عملیات ساخت این پروژه از فروردین امسال از سر گرفته شد که براساس برنامه زمان‌بندی مشروط بر تامین مالی تا پایان تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد./

نظر شما