شناسهٔ خبر: 12563 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پروژه‌های سرمایه‌گذاری شرکت عمران و بهسازی شهری ایران- ۷

ارائه پروژه‌ تفریحی_ گردشگری شهر بجنورد به سرمایه‌گذاران داخلي و خارجی

بش‌قارداش پروژه اراضی حمزانلو در استان خراسان شمالی- جنوب شرقی شهر بجنورد در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی به سرمایه‌گذارانن ارائه می‌شود.

به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی، اراضی حمزانلو شهر بجنورد یکی از پروژه‌هایی است که شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در راستای بهسازی و نوسازی محلات هدف بازآفرینی شهری به سرمایه‌گذاران و توسعه‌گران شهری در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری معرفی می‌کند.

در پروژه اراضی حمزانلو شهر بجنورد خانه باغ، اماکن تفریحی، درمانی، پارک فن آوری، ورزشی، فرهنگی، مرکز اقامتی، تجاری – اداری و شهرک سلامت در نظر گرفته شده است.

جمعیت پیش بینی شده برای این پروژه۳۶۰۰ نفر و مساحت زمین ۳۱۷ هکتار است و در این پروژه کاربری شهری، تفریحی- گردشگری در نظر گرفته شده است. جزئیات مساحت این پروژه به تفکیک نوع کاربری عبارت است از:

خانه باغ: ۱۰۲.۴۱ هکتار، مرکز اقامتی: ۱۱.۶۲ هکتار، فرهنگی: ۷.۵ هکتار، شهرک سلامت: ۹.۶۹ هکتار، مجموعه ورزشی: ۱۰ هکتار، مراکز تفریحی: ۹.۴۵ هکتار، پارک فناوری: ۱۵.۴۵ هکتار، تجاری- اداری: ۷.۳۸ هکتار، پارک موضوعی: ۲۴.۸۴ هکتار، درمانی: ۱۴.۵ هکتار ، تاسیسات شهری: ۱.۹ هکتار، حریم سبز: ۱۶.۹۱ هکتار، فضای سبز: ۵.۴ هکتار، دریاچه: ۳.۰۷ هکتار، مسیرهای پیاده: ۴.۷ هکتار، شبکه راه‌ها: ۶۰.۴۱ هکتار

اراضی حمزانلو در استان خراسان شمالی- جنوب شرقی شهر بجنورد واقع شده است. واقع شدن در خط رأس منطقه و مشرف بودن به مناظر زیبای دره حمزانلو، دارابودن آب و هوای بسیار مطلوب به سبب واقع شدن در ارتفاعات و سهولت دسترسی به شریان‌های اصلی و فرعی شهر از جمله کمربندی جنوبی بجنورد و جاده دسترسی به اسفراین از ویژگی‌های این پروژه است.

حداقل نرخ بازده داخلی مورد نیاز ۳۹ درصد و دوره برگشت سرمایه مورد نیاز آن ۳۶ ماه است. در جدول زیر جزئیاتی از آخرین وضعیت پروژه ارائه شده است:

وضعیت پروژه 

آری

خیر

 آیا امکان سنجی صورت گرفته است؟

 

 آیا زمین مورد نیاز تامین شده است؟

 

آیا زیر ساخت های لازم (برق، آب، مخابرات، سوخت، جاده و...) برای اجرای پروژه مهیا می باشند؟

 

ملزومات پروژه (از نظر دانش فنی، ماشین آلات، تجهیزات و تامین کنندگان بالقوه و....) مشخص شده اند؟

 

آیا هیچ گونه توافقی برای خرید ماشین آلات، تجهیزات و یا تامین دانش فنی صورت گرفته است؟

 

نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۳۹۴ در سالن همايش‌های صدا و سيما برگزار می‌شود.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای مشاهده متن کامل معرفی پروژه اراضی حمزانلو شهر بجنورد اینجا را ببینید. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر شما