شناسهٔ خبر: 125676 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران راتبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

«دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به سربلندی رساندند.

 پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق های تاریخ را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند.

این انقلاب ثمره مجاهدتها و پایمردی های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایتهای داهیانه امام خمینی (ره) بیرون راندند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان و خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان خواستارم.

امیدوارم با اتکا به الطاف پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، شاهد موفقیت‌های روزافزون ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف باشیم.»