شناسهٔ خبر: 125691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

عطاء اله اکبری.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی ولادت با سعادت امام محمد تقی (ع) و فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی ولادت با سعادت امام محمد تقی (ع) و فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهم رجب مصادف با سالروز ولادت با سعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جواد (ع) فرزند بزرگوار حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است که خوشبختانه امسال با ۱۲ بهمن ماه، آغاز دهه فجر مصادف شده و بر شکوه و فضیلت این ایام افزوده است.

بنابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است.

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از همیشه و باورمندتر از هر زمان دیگر تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با توسل به فرهنگ شهادت و شهیدان، با همراهی و همگامی مردم فهیم و بزرگوار ایران به مسیر تعالی خود تا تحقق تمدن نوین اسلامی ادامه خواهد داد.

با گرامیداشت یاد شهدا و ادای احترام به ایثار همه پویندگان راه انقلاب، این ایام خجسته را به محضر مقام معظم رهبری و همه مردم به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده، سعادت همگان و سرافرازی میهن عزیز اسلامی مان را از خدای سبحان مسئلت دارم.