شناسهٔ خبر: 125696 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک مهندس عمیدی مدیرکل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) با انتشار پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(شرق سمنان)، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با انتشار پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران راتبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد، دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ ورسای اسلام بود وجه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که: «دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است، در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند بشمار می‌رود.

«بهمن» دهه فجرماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام و پیام امام راحل (ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر و شهادت» را در همه جای این میهن شکوفاندند، دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.