شناسهٔ خبر: 125701 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه سفر رئیس جمهور به بوشهر؛

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان جهت اجرای برنامه‌های سفر برگزار شد

عکس با توجه به سفر دو روزه رئیس جمهور و هیأت دولت به استان بوشهر و در جهت هماهنگی بیشتر بین ادارات کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی جلسه ای در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر، سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : با عنایت به سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان بوشهر جلسه ای با حضور مدیران دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی تشکیل دادیم، تا ضمن تشریح برنامه های در دست اجرا هماهنگی بیشتری در این خصوص داشته باشیم.

دستغیبی افزود : از تمام مدیران کل نیز خواسته شد با عنایت به برپایی میز ارتباطات مردمی که با حضور جمعی از مسئولین وزارت راه و شهرسازی به صورت متمرکز برگزار می شود، ضمن حضور خود و معاونین و کارشناسان مطلع به درخواست های مردمی رسیدگی و حتی المقدور مسائل مطروحه را حل و فصل کنند.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه هر کدام از مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر ضمن ارائه گزارش از وضعیت پروژه‌های خودبر آمادگی کل مجموعه تحت سرپرستی جهت اجرای برنامه های سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان بوشهر تأکید کردند.