شناسهٔ خبر: 125730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت ایام الله دهه فجر

اسماعیلی مدیر کل زنجان مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در اولین روز از ایام الله دهه فجر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با صدور پیامی، آغاز ایام الله دهه فجر و ورود مبارک حضرت امام خمینی (ره) به کشور را تبریک گفت.

 متن  پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم 

درود خداوند به روح پاک و مطـهرحضرت امام خمینی (ره) که در سایه بصیرت و دانایی به مبارزه با تاریکی پرداخته و انقلابی با اقتدار را ایجاد و عدالت خواهی و آزادگی را در جهان طنین انداز کردند.
مردم ایران با مجاهدت‌ها و از جان گذشتگی‌ تحت رهبری و مدیریت داهیانه و عالمانه حضرت امام خمینی (ره)برای دفاع از اسلام و ولایت‌فقیه خود از جان و مال خود گذشتند و با تقدیم  شهیدان دلیر، درخت انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و پیکره کفر و باطل را شکستند.

دهه فجر، مظهر تجلی نور در ظلمت و آزادی از ذلت است واین دهه مبارک باید به خوبی گرامی داشته شود چرا که از وقایع مهم تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است و حق بر باطل پیروز شده است.

دهه فجریادآور رشادت های جوانان انقلابی است که در مقابل کفر ایستادگی کردند و با جان و دل برای رهایی ملت ایران از سیطره ظلم پایداری کردند. 

بیش از ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد و کشورمان همچون  سرو تنومند در مقابل طوفانهای بی وقفه همچنان قد برافراشته و بالیده است. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و ۲۹ شهید دوران انقلاب اسلامی استان و بیش از سه هزار و ۵۳۵ شهید دوران دفاع مقدس، آرزوی سرافرازی بیش از پیش این کشور و رهبر فرزانه آن داشته، ایام الله دهه فجر را به ملت قهرمان ،غیور و در صحنه ایران و به ویژه خانواده شهیدان و ایثارگران تبریک عرض می کنم.