شناسهٔ خبر: 125765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر 

مدیر کل استان مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گران سنگ ایران اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاستان مرکزی؛ با توجه به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد فجر انقلاب مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گران سنگ ایران اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

وَ الْفَجْرِ وَ لَیالٍ عَشْرٍ...

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که با رهبری، هدایت و راهبری امام خمینی (ره) و با رشادت مردم و به ویژه جوانان غیور این سرزمین در سال ۱۳۵۷ و پس از سالها مبارزه خستگی ناپذیر با رژیم منحوس پهلوی به پیروزی رسید نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ایران عزیز ماست.

چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ایران که عجین شدن آن با اعیاد خجسته ماه رجب و به ویژه میلاد مسرور امام جواد(ع) و همچنین میلاد سراسر نور امیر مؤمنان علی(ع) حلاوت و شیرینی خاصی به این ایام بخشیده است، در گام دوم انقلاب میتواند سرآغاز حرکتی دوباره به سمت قلل افتخار باشد که به همت مردمان این سرزمین همواره میسر شده است.

حافظان امنیت در شریان های مواصلاتی کشور که به مصابح رگ در کالبد ایران اسلامی باعث حیات کشور هستند نیز در جنگ نابرابر اقتصادی که این روزها از سوی دشمنان این مردم بر کشور تحمیل شده است در صف اول مبارزه با دشمنان قسم خورده ی نظام و مردم قرار دارند و در راه حفظ امنیت جاده های کشور و جاری بودن تردد ها، با همه سختی ها و مشکلات دست از کوشش و تلاش بر نخواهند داشت.

مقام معظم رهبری فرمودند که این انقلاب بی نام خمینی‌(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست از این رو در مطلع فجر انقلاب، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا که همانا آرمان‌های انقلاب اسلامی است عهد میبندیم تا در راه سربازی ولایت از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

به همین مناسبت فرارسیدن ایام خجسته و سراسر نور و شکوه دهه مبارک فجر را به عموم مردم بویژه هم استانی های عزیز و خانواده عظیم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبریک و تهنیت عرض می نمایم.