شناسهٔ خبر: 125786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خبر داد؛

گردنه اسدآباد بازگشایی شد

کولاک و مه در محورهای استان همدان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت:با تلاش شبانه روزی راهداران ، گردنه اسدآباد که به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود گردیده بود باز و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان ؛ صفر صادقی راد گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران  ، گردنه اسدآباد که به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود گردیده بود باز و تردد در آن جریان دارد.

وی در ادامه بیان نمود در حال حاضر  غیر از محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان  کلیه راههای ارتباطی استان باز و تردد در آن بطور عادی جریان دارد.

صادقی تصریح کرد: به کلیه رانندگان عزیز توصیه می شود با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما در روزهای آتی ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه تردد نمایند تا به فضل خداوند شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح محورهای استان نباشیم.

گفتنی است مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.