شناسهٔ خبر: 125788 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود؛

پاسخگویی تلفنی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل

خادمی هم‌وطنان گرامی می‌توانند  روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۲ تا ۱۴  از طریق شماره تلفن ۲۲۲۷۷۰۳۳ با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل گفت‌وگو کرده و نظرات خود را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی انجام شده از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی؛ خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست‌ها و پیگیر پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود.

هم‌وطنان گرامی می توانند روز دوشنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۲ الی ۱۴  از طریق شماره تلفن ۲۲۲۷۷۰۳۳ با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل گفت‌وگو کرده و نظرات خود را مطرح کنند.

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سال ۱۳۸۳ به منظور ایجاد انسجام تشکیلاتی، کاهش تصدی‌ها و تقویت امور راهبردی مدیریت حمل و نقل در کشور و با هدف مدیریت متمرکز در زمینه زیر ساخت‌های حمل ونقل، به استناد ماده ۴ قانون برنامه سوم توسعه، با پیشنهاد وزارت راه و ترابری و مصوبه جلسه هیأت وزیران تأسیس شد. این شرکت با تجمیع سه معاونت وزارتی ساخت و توسعه راه ها، ساخت و توسعه راه‌ آهن، ساخت و توسعه بنادر و فرودگاه‌ها و همچنین اداره کل ساختمان‌ آزادراه ها و شرکت تأمین ماشین آلات شکل گرفت تا برنامه ریزی، طراحی و ساخت زیربناهای حمل ونقل کشور در یک مجموعه واحد انجام شود. هم اکنون این شرکت به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی با ۳ معاونت اجرایی ساخت و توسعه راه آهن، ساخت و توسعه آزادراه و ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاهها و ۲ معاونت ستادی توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی مشغول به فعالیت است.