شناسهٔ خبر: 125791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین جلسه شورای تأمین مسکن استان قم مطرح شد؛

ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای غیر از مرکز استان قم به صورت ویلایی است/ تمدید مهلت واریز آورده دوم متقاضیان ۵۶۰ هکتاری تا ۵ اسفندماه

صادقی مدیرکل راه و شهرسازی قم در جلسه شورای تامین مسکن استان قم بر ساخت ویلایی واحدهای مسکونی در شهرهای غیر از مرکز استان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، در پنجمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم که با حضور فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و به ریاست استاندار قم برگزار شد، محمد صادقی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در شهرهای کهک، جعفریه، دستجرد، قنوات، سلفچگان خانه های طرح نهضت ملی مسکن به صورت و شکل ویلایی ساخته خواهد شد.

وی افزود: در این راستا، شناسایی اراضی و امکان سنجی نقاط مختلف بر مبنای تقاضای متقاضیان و تأمین زیرساخت ها در دستور کار قرار گرفته است.

صادقی با اشاره به این که در اراضی ۵۶۰ هکتاری آماده سازی، زیرسازی و تأمین زیرساخت ها در دست اقدام است، توضیح داد: در مرحله اول، قرارداد ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی با پیمانکار منعقد شده است که به زودی عملیات ساخت این واحدها به مرحله اجرا خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص مهلت واریز آورده دوم متقاضیان ۵۶۰ هکتاری توضیح داد: مهلت واریز ۴۰ میلیون تومان آورده دوم این دسته از متقاضیان تا ۱۶ بهمن ماه بوده است که با تصویب در شورای تامین مسکن استان، این فرصت و مهلت تا ۵ اسفندماه تمدید شد.