شناسهٔ خبر: 125807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری خوزستان خبر داد:

محور اندیکا-شهرکرد تا اطلاع ثانوی مسدود است/بازگشایی تمامی محورهای روستایی اندیکا

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از مسدود بودن محور اندیکا- شهرکرد به دلیل ریزش بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: گفت: به دلیل ریزش بهمن در محدوده استان چهارمحال بختیاری، محور اندیکا به شهرکرد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای روستایی شهرستان اندیکا بازگشایی شدند اما سه محور عشایری لنده، خواجه انور و سرصحرا در شهرستان دزپارت به دلیل بارش سنگین برف همچنان مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰۰ نقطه ریزش برداری توسط راهداران در محورهای ایذه، دزپارت، لالی، اندیمشک، آغاجاری و مسجدسلیمان انجام شده و در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز هستند.

بهداروندی گفت:  هم استانی های عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و یا درصورت لزوم به سفر، رانندگان باید موارد ایمنی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو، همراه داشتن زنجیر چرخ و موادغذایی امری ضروری است.