شناسهٔ خبر: 125827 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا 44 سال عزت و سرافرازی ملت شریف ایران را به همه آنهایی که در مسیر اعتلای نام این مرز و بوم تاریخ‌ساز شده‌اند و به همه شما شهروندان صبور و مقاوم استان خراسان رضوی، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملت های آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

اداره کل راه و شهرسازی استان در بیش از چهار دهه از گذشت انقلاب توفیق خدمتی صادقانه و اجرای پروژه‌های عمرانی بیشماری در راستای فراهم آوردن رفاه شهروندان و آبادانی این شهر و دیار داشته و امیدواریم در سال‌هایی که پیش رو داریم خدمتگزارانی دلسوز و متعهد برای مردم استان باشیم.

از خداوند متعال خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های بزرگ انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرماید.

عباس یوسف زاده

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی