شناسهٔ خبر: 125828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ستاد بزرگداشت دهه فجر اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید شد؛

اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر با هدف ایجاد امید به آینده

ستاد بزرگداشت دهه فجر اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ستاد بزرگداشت دهه فجر اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای برنامه ریزی، همکاری و تقسیم کار جهت اجرای دقیق برنامه ها و دستورالعمل‌های ابلاغی برگزار شد و به مبحث امید به آینده بعنوان هدف محوری برنامه‌ها تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ ستاد بزرگداشت دهه فجر سال ۱۴۰۱ در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به ریاست محسن امینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا جهت برنامه ریزی، همکاری و تقسیم کار در راستای اجرای دقیق برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی برگزار شد.   

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های متعدد فرهنگی تبیین شده برای ایام الله دهه فجر در این ستاد، اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر امسال در راستای جهاد تبیین و با همدلی و هماهنگی میان تمامی کارکنان و دیگر دستگاه های اجرایی برگزار می‌شود.   

وی اذعان داشت: امسال دهه فجر انقلاب اسلامی بین دو مناسبت مهم مذهبی میلاد حضرت علی (علیه السلام) و مبعث پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) قرار گرفته است که این مهم زمینه‌ای را برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های شاد با رویکرد و هدف افزایش نشاط در کارکنان در ایام دهه فجر را فراهم آورده است.   

امینی عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی، امید مردم و جوانان را هدف قرار داده است لذا در تدوین و طراحی برنامه های مربوط به بزرگداشت دهه فجر در این اداره‌کل، مبحث امید به آینده بعنوان هدف محوری در نظر گرفته شده است.   

وی با اشاره به اینکه زمانبندی اجرای برنامه‌ها در اختیار اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل قرار گرفته است گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال باشکوهتر از سال گذشته اجرا می‌شود که بخش مهمی از آن با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی بوده که همراه با آمار و ارقام در خصوص پیشرفت ۴۴ ساله و در قیاس با قبل از انقلاب انجام می‌شود.   

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای ساخت تولیدات محتوایی ضمن استقبال از ایده‌های خلاقانه، از ظرفیت کارکنان مختلف این اداره‌کل‌ و شیوه‌های نوین استفاده شده است.   

وی بیان داشت: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام دهه فجر، برنامه ریزی برای تشکیل میزخدمت و سخنرانی مدیران و رؤسای این اداره‌کل در نماز جمعه، مساجد و ... جهت تبیین عملکرد، دیدار با جانبازان دفاع مقدس و رفع مشکلات آنان در حوزه راه و شهرسازی، تجلیل از ایثارگران، برگزاری نشست های خبری، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری جشن دانش آموزی و جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان و ... بوده است.