شناسهٔ خبر: 125855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان:

تردد در تمامی محورهای مازندران روان است

مازندران رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت: پدیده غالب جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان آسمانی تمام ابری بوده و تردد در تمامی محورها جریان دارد و ترافیک در این محورها روان گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از  مازندران محسن هاشمی افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه استان و گزارشات واصله از همکاران راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی استان تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان جریان دارد و ترافیک در این محورها روان گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: پدیده غالب جوی در اکثر محورهای ارتباطی استان آسمانی تمام ابری است

وی به رعایت نکات ایمنی به هنگام تردد از محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه‌های استان تاکید و عنوان کرد: به هم وطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

وی گفت:بارش برف همراه با کولاک و محدودیت دید ناشی از مه غلیط در سطح جاده موجب کندی تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی این شهرستان شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: جهت عبور از راه‌های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان باز و تردد خودروها در جاده های با کمک زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی گفت: مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده های  کوهستانی را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی مجهز کنند.