شناسهٔ خبر: 125882 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی ریزش کوه در محور یاسوج_ شیراز

جاده یاسوج_شیرلز تا یکساعت آینده کامل بازگشایی می‌شود

ریزش برداری و پاکسازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: کوه در محور یاسوج شیراز نرسیده به گردنه مله شوره ریزش کرده که در حال ریزش‌برداری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)عابد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از ریزش کوه در محور یاسوج به شیراز نرسیده به گردنه مله شور خبر داد و گفت: علی‌رغم ریزش کوه اختلالی در تردد ایجاد نشده و ریزش تنها یک خط عبور را گرفته و چون جاده تعریضی و دو بانده است مشکلی در تردد نیست. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همکاران به وسیله ماشین‌آلات راهداری یک ساعتی است که در محور حضور دارند و در حال ریزش‌برداری هستند و ظرف یک ساعت آینده ریزش‌برداری انجام و مسیر به طور کامل بازگشایی می‌شود. وی در ادامه  عنوان کرد: به دلیل شرایط جوی بارش باران و برف و آفتابی شدن هوا محورها و مسیرهای کوهستانی مستعد ریزش و رانش هستند که در جاده فیروزآباد هم شاهد ریزش سنگ هستیم که همکاران راهداری در این نقطه هم در حال ریزش برداری هستند.

وی با بیان اینکه به دلیل کوهستانی بودن استان، ریزش‌های خفیفی در سایر نقاط استان رخ می‌دهد گفت: همکاران ما در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دائم در حال ریزش برداری هستند.

محمدی در پایان با توصیه به رانندگان مبنی بر داشتن سرعت مطمئنه عنوان کرد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در صورت مواجهه با چنین وضعیتی به مشکل برخورد نکند.