شناسهٔ خبر: 125884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛

جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منطقه ۴ کشوری برگزار شد

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منطقه ۴ کشوری با حضور اعضای این ستاد به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی)، حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ملت ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، نظام فاسد ستم شاهی را سرنگون کردند و علیرغم تلاش دشمنان، پرچم جمهوری اسلامی همچنان برافراشته باقی مانده و تلاش دشمنان به یأس وناامیدی مبدل شد.

رئیس ستاد دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت منطقه ای و بین المللی را بر هم زده واین تغییر در معادلات، رهبری‌های امام خمینی (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده که این کشتی متلاطم را در این اقیانوس بیکران هدایت کرده و ان شاءالله به زیبایی هرچه تمام‌تر به‌دست صاحب اصلی و سر منزل مقصود خواهد رساند.

وی اظهار کرد: در راستای اقدامات ستاد دهه فجر، با تشکیل هئیت های اندیشه ورزمتشکل از نخبگان بیرونی و حتی درونی وزارتخانه در تعاملات فی مابین، کیفی ترین محتویات نرم افزاری بر بستر سخت افزار مصوب ستادی مرکزی، تایید و به جهت اجرابه تمامی حوزهای وزارت متبوع ابلاغ شد که شامل برنامه‌های متنوع اجرایی، فرهنگی، مسابقه‌ای، نمایشگاهی، اجتماعی و... است.

مردانی از تمامی حاضران در جلسه خواست در راستای اطلاع رسانی متمرکز، هدفمند وشفاف جهت بالابردن اثرگذاری بر مخاطبان گام بردارند.

در ادامه جلسه یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز به عنوان رئیس ستاد راهبری منطقه ۴ کشوری با اشاره به تقارن دهه فجرامسال با ایام ولادت حضرت جوادالائمه (ع) و امیر المؤمنین علی (ع)، هم افزایی روابط عمومی های شورای ادارات تابعه هر استان در مرحله اول و هماهنگی و تعاملات روسای ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی استان های منطقه ۴ کشوری را در تدوین برنامه مدون این دهه در مرحله دوم خواستار شد.

وی برنامه های اجرا شده و سیاست های مصوبه هیات های اندیشه ورز که قابلیت اجرایی بصورت ستادی را دارند را در اولویت اجرایی اقدامات ارزیابی کرد.

در ادامه جلسه نیز حاضران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

بر پایه این خبر ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منطقه ۴ کشوری شامل استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) به ریاست مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تشکیل شده است.