شناسهٔ خبر: 125900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

۶۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد

روکش آسفالت راه روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : همزمان با دهه فجر ۶۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد:  همزمان با دهه فجر ۶۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.          

وی ادامه داد: بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای ارتباطی به طول ۱۹۶کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه های روستایی به طول ۷۳ کیلومتر، ایجاد روشنایی طولی در بیش از ۱۶کیلومتر، تهیه و نصب حفاظ بتنی و قطعات پیش ساخته بتنی به طول ۹کیلومتر و تعمیر و احداث ۲۳ دستگاه ابنیه فنی و پل در سطح راه های ارتباطی استان، رفع ۲۲ نقطه پرحادثه و بازآمدسازی ۲۱ دستگاه ماشین آلات از جمله پروژه هایی هستند که در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند .        
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان عنوان کرد: علاوه بر پروژه های بخش راهداری، پاسگاه پلیس راه ملاثانی، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شاه آبادی در کمربندی دزفول، فاز دوم مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مناتی در کمربندی اهواز ، مرکز معاینه فنی شهید مختار به مساحت ۵ هزار متر مربع واقع در ابتدای محور وردی امام جعفر صادق(ع)، ۱۰ نقطه ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر از دیگر پروژه های مورد بهره برداری قرار گرفته در دهه فجر امسال هستند.

جولانژاد با بیان اینکه این طرح ها باعث اشتغالزایی در استان شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه ها بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.