شناسهٔ خبر: 125905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با مشارکت بخش خصوصی در دومین روز از دهه فجر؛

بیست و هفتمین مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در زنجان افتتاح شد

افتتاحیه دهه فجر در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون استاندار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و دیگر مسئولان استانی، ظهر امروز(۱۳ بهمن)، بیست و هفتمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی زنجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، جعفر قزوینیان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را برای تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای مهم دانست و افزود: امسال با کاهش بیماری کرونا، سفرهای جاده‌ای دوباره رونق گرفته و مجتمع‌های بین‌راهی نیز اهمیت خود را به دست آورده‌اند.

قزوینیان ادامه داد: مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی"الماس غرب" با زیر بنای ۴ هزار و ۳۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی افزود: این مجموعه دارای جایگاه سوخت، رستوران، تالار پذیرایی و لابی‌لانژ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، این مجموعه را به عنوان متولی در حوزه نظارت بر ساخت و صدور مجوزهای لازم و تامین رمپ مورد نیاز مجتمع‌های خدماتی دانست و افزود: حمایت از چنین طرح‌هایی وظیفه ماست در حالی که از لحاظ فاصله میان مجتمع‌ها، محدودیت‌هایی در صدور مجوز وجود دارد.

وی در پایان گفت: ۳ مجتمع دیگر تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و احداث ۲۲ مجتمع دیگر توسط بخش خصوصی از دیگر برنامه‌هایی است که به جدیت پیگیر آن هستیم تا محقق شود.