شناسهٔ خبر: 125906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور اصحاب رسانه؛

نشست خبری اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی هرمزگان برگزار شد/ بهره‌برداری از ۹۱ طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر

نشست خبری اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی هرمزگان 2 مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۹۱ طرح با هزینه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، در این نشست عملکرد یک‌ساله دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی استان تشریح شد و پروژه‌های دست اقدام با تفکیک حوزه‌ها معرفی شدند.

عباس کمالی در نشست خبری اظهار داشت: مهم‌ترین این طرح‌ها تعداد ۵ پروژه راهسازی به طول ۴۲/۵ کیلومتر(شامل ۱۶ کیلومتر بزرگراه و ۲۶/۵ کیلومتر راه اصلی) و یک پل با ۱۳ دهانه ۲۰متری، تعداد ۷ پروژه ساختمان های دولتی(۶ سالن ورزشی یک مرکز فرهنگی) به متراژ ۸۳۲۸ مترمربع، توسعه زیر ساخت‌های بندر شهید رجایی و بهره برداری از ساختمان مرجع دریایی، ترمینال مکانیزه غلات و آماده سازی ۱۹ شهر در استان در اجرای نهضت ملی مسکن است.

موضوع واگذاری شهرک علوی، بافت فرسوده بندرعباس، آسفالت و روکش‌های نیمه‌کاره در مسیر خطرآفرین استان و ترددهای دریایی و مشکلات حوزه بنادر از مباحث مورد بحث بود.

گفتی است این نشست با حضور عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، جمشید درفاردی مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان، سعید رنجبر مدیرکل هواشناسی هرمزگان و مکی زاده معاون اداره بنادر و دریانوردی استان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.