شناسهٔ خبر: 125914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

جلسه شورای اداری شهرستان راور برگزار شد

جلسه شورای اداری راور با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و نماینده مردم شریف شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری شهرستان راور برگزار گردید

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ظهر روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ جلسه شورای اداری شهرستان راور با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شریف شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ،رضا عباسی فرماندار شهرستان راور ،معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،روسای ادارات مربوطه و بخشداران شهرستان راور برگزار گردید.

در این جلسه حافظی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و روز پدر گفت: وزارت راه و شهرسازی بر اساس بند "ک" تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۱در خصوص زمین‌های دولتی و اراضی تصرفی ساخته شده توسط مردم در سال‌های گذشته، موظف شده است این زمین‌ها را به متصرفان و بهره‌برداران واگذار کند و در شهرستان راور تا ۲۰۰ متر مربع واگذار خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در ادامه گفت: همچنین وزارت راه و شهرسازی بمنظور حمایت از قانون جوانی جمعیت شرایط ویژه ای برای متقاضیان دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته است.

وی همچنین افزود:ارتقاء سطح خدمات در بافت‌های فرسوده شهری و بهره‌مندی از ظرفیت بافت‌های ناکارآمد در راستای تأمین مسکن، کاهش مشکلات اجتماعی و ... شهرستان راور باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این جلسه نماینده مردم شریف شهرستان های کرمان و راور از موافقت مدیران فولاد راور با طرح مشارکتی ساخت مسکن با مسؤولان این شهرستان خبر داد و گفت: البته آنها خواستند در نرخ‌گذاری زمین رعایت حال منطقه محروم را داشته باشند.

زاهدی خاطرنشان کرد: ۶۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود و بخشی به‌دلیل قیمت زمین در اختیار راه و شهرسازی قرار می‌گیرد و بقیه برای فولاد است، با این اتفاق، تحول بزرگی در راور رخ می‌دهد.