شناسهٔ خبر: 125927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دومین روز دهه فجر و با حضور استاندار گلستان:

کمربندی سرخنکلاته گرگان به دوربین نظارت تصویری مجهز شد

گلستان با بهره برداری متمرکز پروژه های عمرانی مرکز گلستان در دومین روز از دهه مبارک فجر، دوربین نظارت تصویری عبوری پرحادثه کمربندی سرخنکلاته در محور گرگان -آق قلا شهرستان گرگان با اعتبار 3.5 میلیارد تومان به میمنت این ایام و با حضور استاندار، معاون اقتصادی استانداری، فرماندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر مسوولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان در حاشیه این مراسم گفت: با نصب و راه اندازی این دوربین به دلیل اهمیت و تردد بالای محور گرگان- آق قلا از این پس شاهد نظارت و مدیریت هوشمندانه آن خواهیم بود.

علی گلبینی مفرد افزود: کمربندی سرخنکلاته یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان گرگان است و نصب دوربین نظارت تصویری یکی از ضروریات این منطقه بود.

به گفته وی، در محل راهدارخانه مرکزی گرگان نیز، نصب و راه اندازی یک دوربین مداربسته در فهرست پروژه های بهره برداری دهه فجر قرار گرفت.

گلبینی مفرد ادامه داد: به دلیل تعدد روستاها در محور سرخنکلاته –امیرآباد و حجم ترافیک بالای ترافیک محلی و ترافیک کنارگذر گرگان به سمت آق قلا و فرودگاه و برای افزایش ضریب ایمنی راهها و سهولت تردد بطول 11 کیلومتر و هزینه 20 میلیارد تومان احداث شبکه روشنایی محور و اتصال روشنایی این محور به بزرگراه گرگان- علی آباد در دستور کار قرار گرفت که بخش اعظم آن بطول 7.5 کیلومتر تا دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی افزود: از جمله پروژه های دیگر احداث شبکه روشنایی خروجی گرگان به سمت کردکوی به طول 450 متر با اعتبار بالغ بر 300 میلیون تومان و روشنایی تقاطع کلاسنگیان بصورت مشارکتی 120 میلیون تومان ، بهینه سازی و اجرای کابل خودنگهدار گرگان-سه راه یساقی و ساخت پل عابر جامعه المصطفی محور گرگان- کردکوی بوده که به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی احداث انبار شن ونمک و ماشین آلات گرمابدشت در محور توسکستان نیز آغاز شد.