شناسهٔ خبر: 125935 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی:

عملیات راهداری در محور های کوهستانی تمرچین، قبر حسین و مائین‌ بلاغ همچنان ادامه دارد

IMG_20230203_131906_241.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تلاش های همکاران راهداری برای مسیر گشائی محور های تمرچین، قبر حسین و مائین بلاغ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اذربایجان غربی)مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از بامداد امروز  ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری با برف روبی بیش از ۹۵ کیلومتر در این سه محور در تلاش هستند تا از انسداد مسیر ها جلوگیری کنند.

پیمان آرامون گفت: با توجه به بارش برف و کولاک طی شبانه روز گذشته ۱۰ نفر از همکاران راهداری با مصرف بیش از ۱۱۰ تن شن و ماسه در تلاش هستند تا از انسداد راههای درگیر در بارش جلوگیری کنند.

وی با اشاره به مسدودی تعدادی از راههای روستایی در شهرستان های ارومیه، اشنویه، تکاب، پیرانشهر، سردشت، مهاباد و میاندوآب افزود: بیش از ۱۰ دستگاه ماشین آلات و ۳۰ نفر راهدار در تلاش هستند تا این مسیر ها بازگشائی شوند.

همچنین وی خاطر نشان کرد: کلیه محورهای منتهی به شهرستان خوی و روستاهای مربوطه باز و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

آرامون تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیر ضروری در این سه محور اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.