شناسهٔ خبر: 12594 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رجبی مطرح کرد:

نظم‌نوین اقتصادی در راه است

عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پساتحریم شاهد یک نظام نوینی در اقتصاد کشورخواهیم بود، گفت: ما باید تلاش کنیم تا از این موقعیت به عنوان فرصت استفاده کرده وتکنولوژی را وارد کنیم و با کمک متخصصان داخلی تولیدات ملی را افزایش دهیم.

به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی، عبدالکریم رجبی در خصوص جذب سرمایه های ایرانیان خارج ازکشوردردوران پساتحریم،گفت: پس ازتوافق ژنو همه سرمایه‌گذاران خارجی برنامه ریزی می کنند تا به نوعی درعرصه اقتصادی ایران سرمایه گذاری کنند.

در پساتحریم شاهد یک نظام نوینی در اقتصاد خواهیم بود

نماینده مردم مینودشت درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه پس از پساتحریم شاهد یک نظام نوینی در اقتصاد کشورخواهیم بود،‌ به خانه ملت  گفت: برای جذب سرمایه های خارجی نباید احساسی برخورد کنیم و به گونه ای پیش برویم که مصرف کننده کالاهای خارجی نباشیم.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا ازاین موقعیت به عنوان فرصت استفاده و تکنولوژی را وارد کنیم.

با کمک متخصصان داخلی تولیدات ملی را افزایش دهیم

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: ورود سرمایه های خارجی در داخل زمانی مفید است که علاوه بر کسب دانش و تکنولوژی آنها بتوانیم با متخصصان داخلی تولیدات ملی را افزایش دهیم،موضوعی که اگر تحقق یابد در راستای همان اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سفرهای متعدد مسئولان سیاسی و اقتصادی دیگر کشورهای به ایران، گفت: سفرهای متعددی که ازسوی مسئولان خارجی در روزهای اخیر شاهد هستیم مقدمه‌ای برای رقابت اقتصادی است که باید در عرصه های صنعتی، گردشگری و اقتصادی توسعه یابد تا گامی به سوی توسعه و رونق اقتصادی باشد.

نظر شما