شناسهٔ خبر: 12601 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور جهانگیری، آخوندی، طیب‌نیا و سیف صورت گرفت

آغاز همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل و راه و شهرسازی

همایش فرصتهای سرمایه گذاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل مسکن و شهرسازی دقایقی پیش با حضور معاون‌اول رئیس جمهور، وزیران راه و شهرسازی و امور اقتصادی و رئیس بانک مرکزی در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز شد.

به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی٬ همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی (ITUDS۲۰۱۵) دقایقی پیش (امروز شنبه ۱۱ مهر) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و معاونان وزیر راه و شهرسازی در محل سالن همایش‌های صداوسیما آغاز شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این اجلاس، امیر امینی به عنوان رئیس شورای راهبردی همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی برای ارائه گزارشی درباره این همایش به میهمانان و شرکت‌کنندگان، سخنانی را بیان خواهد کرد.

همچنین در ادامه این اجلاس عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور تأمین مالی به ترتیب سخنرانی خواهند کرد.

همایش دو روزه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۱ و ۱۲ مهر ماه با حضور تعداد زیادی از میهمانان خارجی، سرمایه‌گذاران غیر ایرانی و نمایندگان کشورهای علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی ایران در سالن همایش‌های صداوسیمای تهران برگزار می‌شود./

نظر شما