شناسهٔ خبر: 126010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

درآمد حاصل از مزایده املاک و مستغلات صرف تامین مالی پروژه های نهضت ملی مسکن زنجان می‌شود

حیدری زنجان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درآمد حاصل از مزایده املاک و مستغلات متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن در جهت تامین مالی و اعتباری پروژه های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در استان هزینه می شود.

عبدالله حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (زنجان)، با اشاره به برگزاری مزایده  املاک و مستغلات متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۱؛ گفت: در راستای ابلاغ برنامه اجرایی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین براساس مصوبه ها و بخشنامه های ارسالی از سوی وزارت متبوع در جهت تامین مالی و اعتباری پروژه های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در استان و شهرستان های تابعه این مزایده برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این اداره کل در راستای تحقق اهداف مورد نظر ،اقدام به برگزاری مزایده املاک و مستغلات متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۱ و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به  نشانی www.setadiran.ir     در سه مرحله کرده که در این خصوص بالغ بر ۱۵۸ میلیارد تومان (معادل ۱.۵۸۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال) از زمین  ها و قطعات مورد نظر به فروش رسیده است. 

 معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مبلغ یاد شده در راستای تامین اعتبار پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان و شهرستان های تابعه هزینه خواهد شد. 

حیدری ضمن تقدیر و تشکر از متقتاضیان، شرکت کنندگان، همکاران و عوامل برگزار کننده مزایده سال ۱۴۰۱در مزایده، متذکر شد: امید می‌رود راه‌کارهایی از این دست در تامین اعتبار طرح‌های نهضت ملی مسکن، گامی در جهت خانه دار شدن متقاضیان و جامعه هدف این طرح عظیم در استان زنجان باشد.