شناسهٔ خبر: 12602 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

علی نورزاد خبر داد:

معرفی ۱۱ پروژه زیربنایی حمل و نقل در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری/ بانک مرکزی تسهیلات لازم به را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌‌دهد

علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از ارائه تمامی تسهیلات لازم از سوی بانک مرکزی به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: علاوه بر این اقدامات لازم برای تضمین بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران نیز فراهم می‌شود.

علی نورزاد در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی٬ گفت: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در نخستین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی ۶ پروژه در زمینه حمل و نقل ریلی و پنج پروژه در زمینه ساخت آزادراه‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی معرفی می‌‌کند.

وی با بیان اینکه ارزش ۱۱ پروژه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ۱۰ میلیارد یورو است افزود: بانک مرکزی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران تمامی تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد علاوه براین تضمین لازم را برای بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران را نیز فراهم می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تسهیلات زیادی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران فراهم شده ضمن اینکه هر تسهیلاتی که سرمایه‌گذاران درخواست کنند برای آنها فراهم می‌کنیم.

نخستین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی ۱۱ و ۱۲ مهرماه در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود./

نظر شما