شناسهٔ خبر: 126054 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد

محمد جولانژاد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پیامی ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، در پیام محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان آمده است:

فرا رسیدن ۱۳ رجب میلاد با سعادت بزرگترین منادی عدالت، مولی الموحدین امام علی (ع) فرخنده باد.

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

بی تردید حضرت علی علیه السلام یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

زندگی این امام بزرگوار سرشار از پند و عبرت و درس بندگی و ایثار برای همه ماست و امیدوارم بتوانیم در تمامی مراحل زندگی رفتار، کردار، گفتار و اعمال خود علی گونه باشیم.

روز پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده وپدرانی که آسمانی شدند تا ایران ما پا برجا بماند گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجود و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

اینجانب برخود لازم می دانم سالروز ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر و مرد را صمیمانه به همه مردم ایران و همکاران ارجمندم در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امیدوارم با استعانت از خداوند منان، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیر مومنان حضرت علی (علیه السلام) و ائمه اطهار (علیهم السلام) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

محمد جولانژاد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان