شناسهٔ خبر: 126073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ایام دهه فجر؛

قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه البرز افتتاح می‌شود

افتتاح قرارگاه پلیس راه البرز همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر، ساختمان‌های قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه البرز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر، مدیر اداره‌کل راه و شهرسازی البرز از افتتاح ساختمان‌های قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه استان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این دو پروژه فردا، دوشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این دو پروژه به همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تولی‌گری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: قرارگاه پلیس راه استان البرز با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در زمینی به مساحت پنج هزار متر و زیربنای دو هزار متر ساخته شده است.

این مسئول بیان کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه کرج- قزوین نیز در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر ساخته شده است و ۵۹۲ مترمربع زیربنا دارد و برای ساخت آن هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

لازم به ذکر است این مراسم ساعت ۹:۳۰ صبح فردا با حضور مسئولان استانی در پاسگاه جدید پلیس راه البرز برگزار می‌شود.