شناسهٔ خبر: 126081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان:

تخلیه بار در زمان سفر تخلف است/ برخورد با شرکت‌ها و رانندگان متخلف

عکس معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تخلیه بار در مسیر شهری، اگر در زمان سفر اتوبوس باشد تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمدعلی صلواتی درباره توقف اتوبوس‌های برون‌شهری در محدوده خیابان کاوه شهر اصفهان، با بیان اینکه این اقدام تخلف است، اظهار کرد: با توجه به قرارگیری این محل در حوزه ترافیک شهری، درصورتی که پلیس راهور، این تخلفات را اعلام کند، به‌طور قطع با اتوبوس، راننده و شرکت متخلف برخورد خواهد شد.

وی افزود: اگر شکایت مردم درباره تأخیر در زمان سفر، شروع حرکت یا به منظور تخلیه بار، در سامانه ۱۴۱ ثبت شود؛ در کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها یا کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان و رانندگان بررسی و با فرد متخلف برخورد می‌شود.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در هفته گذشته نیز با مواردی که درخصوص تأخیر در شروع سفر گزارش شده بود، با شرکت مربوطه برخورد شد.

صلواتی اضافه کرد: انبارهایی در حوزه شهری قرار داشته مجوزی از اداره کل راهداری ندارند. مجوز این انبارها از صنف مربوطه صادر شده و اداره کل صمت مسئول رسیدگی به تخلفات آنهاست. همچنین برای رسیدگی به تخلفات اتوبوس‌ها، اگر این انبارها در جاده‌ها بوده پلیس راه و اگر در شهر واقع باشد پلیس راهور با آنها برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: تخلیه بار در مسیر شهری، اگر در زمان سفر اتوبوس باشد تخلف محسوب می‌شود. رسیدگی به معضلات ترافیکی ایجاد شده توسط این اتوبوس‌ها نیز بر عهده پلیس است.

معاون اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: همچنین اتوبوس‌ها اگر ضوابط مربوطه برای حمل بار را رعایت نکنند تخلف کرده و با آنها برخورد می‌شود.