شناسهٔ خبر: 126185 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گلپایگان اعلام کرد؛

افتتاح ۵ پروژه در شهرستان گلپایگان به مناسبت دهه فجر

افتتاح 5 پروژه در شهرستان گلپایگان به مناسبت دهه فجر رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گلپایگان گفت: به مناسبت دهه فجر ۵ پروژه در شهرستان گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمد فیضی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گلپایگان در آئین افتتاح  پروژه های راهداری این شهرستان که با حضور معاون اقتصادی استاندار اصفهان، فرماندار شهرستان گلپایگان، فرماندهی انتظامی  شهرستان گلپایگان و معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد:  عملیات لکه گیری روکش آسفالت محور خمین به گلپایگان به طول ۶.۵ کیلومتر در دو لایه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال، اجرای روکش حفاظتی کمربندی شرقی گلپایگان به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون ریال، اجرای روکش آسفالت محدوده روستای در به صورت مشاکرمتی به طول ۱.۵ کیلومتر با اعتباری بالع بر ۱۲.۵ میلیون ریال، ایمن سازی و اجرای رفوژ میانی سه راهی شادگان  و ۵ سه راهی دیگر شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون ریال  از جمله پروژه هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: به منظور بهبود و ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها، علائم ۶۰ کیلومتر از محورهای استان خریداری و تکمیل شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گلپایگان تصریح کرد: اجرای این پروژه ها در شهرستان بیش از ۲۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود محدودیت منابع مالی، بهسازی راه های استان اصفهان بر اساس اولویت ها و تخصیص منابع در حال انجام است.