شناسهٔ خبر: 126195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اعلام کرد؛

آماده باش راهداران جنوب و غرب استان اصفهان

آماده باش راهداران جنوب و غرب استان اصفهان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، آماده باش راهداران جنوب و غرب استان اصفهان بدلیل ورود سامانه بارشی به استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی فقهی اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به جنوب و غرب استان اصفهان، انتظار بارش برف در محدوده شهرستان‌های سمیرم،شهرضا، دهاقان، گلپایگان، خوانسار، بویین میاندشت، فریدن و فریدون شهر، چادگان را داریم. به همین جهت راهداران در محورهای این شهرستان‌ها در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی این بارش ها تا روز چهارشنبه ادامه دارد، افزود: در پی بارش های هفته گذشته نیز در حدود ۱۳هزار کیلومتر-باند عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری در سطح راه‌های استان انجام گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان افزود: عملیات برفروبی هفته گذشته با تلاش حدود ۶۷۳ نفر از عوامل راهداری استان و استفاده از  ۳۰۸ دستگاه ماشین‌آلات راهداری انجام شده است.

فقهی عنوان کرد: به تعداد ۱۵۰۹ دستگاه خودرو در مسیر مانده در این عملیات کمک رسانی شده و ۵۳۰۰ تن شن و نمک نیز در عملیات راهداری زمستانی هفته گذشته مصرف شده است.

معاون راهداری استان اصفهان گفت: در طول روزهای دوشنبه تا پنج شنبه هفته گذشته ، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان به حدود ۵هزار تماس رسیده به این مرکز پاسخگویی کرده، که ۳۹۱۲ تماس بالای ۱۰ثانیه بوده و ۴۴۷ تماس نیز به استان های دیگر منتقل شده است.