شناسهٔ خبر: 126312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدید از پل ورودی منوجان:

پل ورودی منوجان ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پل منوجان جنوب کرمان مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید از پل ورودی شهرستان منوجان از پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی این پل خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، محمد ساردویی مدیر کل راه و شهر سازی در حاشیه بازدیدی که از بزرگراه‌های در حال ساخت جنوب کرمان داشت گفت: پل ورودی شهر منوجان یکی از نیاز های اساسی این شهر ستان بود که عملیات اجرایی پل طول ۷۰ متر با اعتباری با برآورد اولیه ۱۵۰ میلیارد ریال آغازشده و اکنون به پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد رسیده است ودر مرحله اجرای دال است.

وی در تشریح این پل اظهار کرد: این پل شامل ۷ دهانه ۱۰ متری  و به طول ۷۰ متر طراحی شده است

ساردویی گفت: اعتبار هزینه شده برای پل ورودی منوجان مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بوده است  و برای اتمام آن اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیاردریال نیاز است

وی در ادامه بیان کرد: شهرستان منوجان به لحاظ بافت تاریخی که دارد یکی از شهر های مهم در جهت توسعه گردشگری و اقتصادی منطقه است و نیاز است توجه بیشتری به راهها و امکاناک حمل و نقلی آن شود و بر همین اساس پل ورودی این شهر جزء پروژه های مهم بود که مورد توجه قرار گرفت.

ساردویی در پایان با ارئه ی گزارشی کوتاه از خدمات اداره کل راه و شهرسازی در تامین زیر ساختهای جاده ای منوجان بیان کرد : همچنین این اداره کل درسنوات گذشته ضمن اجرای بزرگراه در دست ساخت کهنوج - منوجان ، بزرگراه ورودی منوجان را طراحی و اجرا کرده است