شناسهٔ خبر: 126345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفتمین روز دهه فجر انجام شد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه روستایی در بخش بم پشت شهرستان سراوان

افتتاح و کلنگ زنی پروژه روستایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه بازگشایی روستایی به طول ۷۰ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، احمد بارکزهی اظهار داشت: این تعداد پروژه در راستای محرومیت زدایی، ارتقای کیفیت زندگی و کمک به اقتصاد روستائیان و همچنین ارتقا سطح دسترسی خانوارهای روستایی همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران انجام می شوند. 

وی در ادامه گفت: احداث راه های روستایی و به تبع آن امکان و سهولت خدمات رسانی سایر ارگان ها باعث می شود اقتصاد روستاییان رونق بگیرد و مهم تر اینکه از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهر ها جلوگیری می کند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان افزود:با توجه به اینکه جمعیت زیادی از استان سیستان و بلوچستان در روستاها قرار دارند و در این روستاها کسب و کارهای مختلف صورت می‌گیرد، وجود راه استاندارد و ایمن برای مردم بسیار مهم و حایز اهمیت است.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور فرماندار ،حجت السلام والمسلمین بامری امام جمعه شهرستان سراوان و تنی چند از مسئولین محلی برگزار شد.