شناسهٔ خبر: 126350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی و بین راهی ارم کوثر در محور اردبیل-سرچم

ارم کوثر مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وبا حضور مسئولان استانی مجتمع خدماتی،رفاهی و بین راهی ارم کوثردر محور اردبیل-سرچم به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی در مراسم افتتاح مجتمع ارم کوثر با بیان اینکه این مجتمع در۷۷ کیلومتری محور اردبیل-سرچم واقع شده گفت:برای این پروژه ۳۰ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان از محل سازمان راهداری و توسط سرمایه گذارهزینه شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه این مجتمع شامل نمازخانه مردانه و زنانه،سرویس بهداشتی،فروشگاه،جایگاه سوخت،رستوران،فست فود،پارکینگ و اطاق مادر و کودک است تصریح کرد:در فازاول این مجتمع زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل از در حال بهره برداری بودن ۱۶ باب مجتمع خدماتی،رفاهی و بین راهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان خبرداد و خاطرنشان شد: مجتمع خدماتی رفاهی ارم کوثرهفدهمین مجتمع خدماتی است وبا احتساب۱ باب مجتمع در  نمین و ۱ باب تیرپارک بیله سوار مجموعا ۱۹ باب مجتمع خدماتی،رفاهی وتیرپارک دولتی و خصوصی در استان در حال بهره برداری است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل ساخت ۸ باب مجتمع های خدماتی رفاهی را در استان یادآور شدو اظهار کرد:از این ۸ باب ۳ باب از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی و ۵ باب نیز از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است.

وثوقی تعداد موافقت های اصولی صادر شده را ۲۷ مورد برشمرد و گفت:از این میزان تعداد ۴ مورد موافقت اصولی صادر شده که در دوسال گذشته ابطال شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل مجموع مجتمع های خدماتی رفاهی و تیرپارک در حال بهره برداری،در حال ساخت و در حال استعلام استان را ۵۰ مورد عنوان کرد.  

بازارچه گردشگری کوثر راه اندازی می‌شود

مدیرعامل و سرمایه گذار مجتمع بین راهی «ارم کوثر» نیز در این مراسم از راه اندازی بازارچه گردشگری و مجموعه‌های گلخانه‌ای در جوار این مجتمع خبر داد.

محمد عارفی‌نژاد خاطرنشان کرد: این مجتمع در ۱۲ هزار مترمربع احداث و آماده خدمات رسانی به هم وطنان است.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های آینده بازارچه گردشگری و مجموعه‌های گلخانه‌ای نیز در جوار این مجتمع کلنگ زنی خواهد شد، گفت: کل مجموعه در ۶ هکتار آماده احداث واحدهای اقامتی، هتل، رستوران و … است که با همراهی مسئولان استانی می‌توانیم در کمتر از یک سال نسبت به راه‌اندازی این مجموعه بزرگ گردشگری اقدام کنیم.

عارفی نژاد افزود: در صورت راه‌اندازی این واحدها در کنار کارواش، جایگاه سی. ان. جی و پمپ بنزین قریب به ۲۰۰ نفر در این مکان مشغول به کار می‌شوند که می‌تواند سیمای اشتغال منطقه را تحولی جدی ببخشد.