شناسهٔ خبر: 126352 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

کنترل و نظارت بر فعالیت بیش از  ۸ هزار و ۷۰۰ دستگاه ناوگان عمومی جاده ای آذربایجان غربی طی ۱۰ ماهه گذشته

جابر اکبرپور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : بالغ بر ۸۷۳۵ دستگاه ناوگان عمومی جاده ای طی ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری زیر پوشش طرح کنترل و نظارت قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جابر اکبرپور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت : بازرسی و نظارت بر عملکرد ناوگان عمومی یکی از وظایف اصلی و جزو برنامه های اصلی این اداره کل است که همواره و در طول سال انجام می‌شود بطوریکه در ۱۰ ماه گذشته از سال جاری ۸۷۳۵ دستگاه ناوگان عمومی در کل استان توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با همکاری پلیس راه استان در شهرستانهای مختلف مورد بازدید فنی و ایمنی قرار گرفت.

 وی با اشاره به مجموع گشت های انجام شده برای بازدید از ناوگان عمومی گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه در مجموع ۱۳۰۷ گشت در محورهای مواصلاتی ،  پاسگاه‌های پلیس راه ، شرکت‌های حمل و نقل کالا و پایانه های مسافربری استان انجام شده است.

 این مقام مسئول افزود: در طول مدت ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری همچنین تعداد ۸۴ مصوبه و تعداد ۵۲ مصوبه نیز در جلسات کمیته های فرعی کمسیون ایمنی و حمل و نقل استان مورد تصویب قرار گرفته است.