شناسهٔ خبر: 126418 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعضای کارگروه رانش و زمین لغزش راه و شهرسازی اردبیل از محله طالقانی گرمی بازدید کردند

امير دانش رئيس اداره مديريت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازي استان اردبیل با حضور اعضای کارگروه رانش و زمین لغزش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از محله طالقانی شهرستان گرمی بازدید بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، امیر دانش رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب گفت: در راستای مصوبه شورای اداری شهرستان گرمی مبنی بر بازدید کارگروه رانش و زمین لغزش از محله طالقانی گرمی که از دهه های گذشته دچار پدیده رانش و زمین لغزش هستند و نیز ریزش سنگ از ارتفاع پشت بازارچه مرزی گرمی ، با حضور اعضای کارگروه از محل بازدید و جلسه ارائه نکته نظرات فنی و تخصصی کارگروه در این خصوص در محل فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد.

وی افزود: اعضای کارگروه رانش و زمین لغزش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از محله طالقانی و ساختمان تجاری دو طبقه ای که در محل بیمارستان هلال احمر توسط بخش خصوصی با نظرات فنی مشاور طرف قراردادشان در حال ساخت می باشد بازدید بعمل آمد.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد : اهالی و مالکین محدوده محله طالقانی با حضور در محل بازدید اصرار داشتند که با همان استدلالی که به ساختمان دو طبقه هلال احمر اجازه ساخت و ساز داده شده است به آنها نیز به همان شیوه اجازه تجدید بنا داده شود که این موضوع توسط رئیس شورای شهر گرمی در جلسه فرمانداری شهرستان در حضور اعضاء و فرماندار مطرح شد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مقرر شد با حضور معاون امور عمرانی استانداری اردبیل در خصوص نحوه ارجاع مطالعه و تامین حق الزحمه مطالعات مشاور جهت تصمیم جلسه ای تشکیل و از طریق مشاوران ذیصلاح درخصوص کیفیت ، نوع و طبقات قابل احداث راهکارهای لازم ارائه گردد.