شناسهٔ خبر: 126455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح ۴ پروژه راهداری در شهرستان دلفان

افتتاح ۴ پروژه راهداری در شهرستان دلفان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۴ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در شهرستان دلفان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی و رفع محرویت زادیی ۴ پروژه در حوزه راهداری و راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در شهرستان دلفان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به پروژه های افتتاح شده در شهرستان دلفان اشاره کرد و افزود: آسفالت راه های روستایی به طول ۱۴ کیلومتر، نصب روشنایی محور نوراباد به خرم ابادمحدوده دوراهی زالی به طول ۱/۵ کیلومتر، نصب نیوجرسی محور نورآباد خرم آباد به طول ۴ کیلومتر و ساخت پل میرزا آباد با دو دهانه ۸متری از جمله پروژه های افتتاح شده در این شهرستان می باشند.

گفتنی است ، پروژه های شهرستان دلفان، با حضور ،حجت السلام والمسلمین خانی امام جمعه شهرستان، قهرمانی فرماندار و زمانی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان و دیگر مسولان محلی افتتاح شد.