شناسهٔ خبر: 126461 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اعلام کرد؛

سالیانه ۱۰۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای روکش ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان نیاز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: حدود ۲۰۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای اصلاح راه‌های تخریب شده استان نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی فقهی با بیان اینکه ۳۰۰ نقطه سه‌راهی حادثه‌خیز در استان اصفهان شناسایی شده و اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته است افزود: اصلاح هندسی و نصب علائم ترافیکی در این نقاط در حال اجراست و ۹۸ سه‌راهی تاکنون ایمن‌سازی شده و بقیه در حال تکمیل است.
وی با بیان اینکه استان اصفهان اعتبارات محدودی در اختیار دارد، افزود: اکنون در سطح راه‌های استان حدود ۳۰ میلیارد تومان قرارداد خط‌کشی در حال اجراست و خط‌کشی هفت هزار کیلومتر از راه‌های استان در دستور کار است.
معاون راهداری استان اصفهان گفت: حدود ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حفاظ گارد در نقاط پرتگاهی بسته شده است و در محورهای بهارستان، اردستان و کمربندی جنوب، ۴۷ کیلومتر نیوجرسی و حفاظ میانی راه در حال اجراست.
فقهی افزود: نصب نرده‌های میانی در اتوبان ذوب‌آهن در حال انجام است و حدود ۵۵ کیلومتر طرح روشنایی با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان نیز در حال اجراست.
وی با بیان اینکه برای نصب تابلو و علائم نیز قراردادهای لازم بسته شده است، گفت: حدود ۲،۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح راه‌های تخریب شده استان نیاز است.