شناسهٔ خبر: 12647 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در همايش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل مسکن و شهرسازی؛

پنل تخصصی شرکت راه‌آهن با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار شد

پنل تخصصي معرفي پروژه‌هاي شركت راه‌آهن در همایش بين‌المللي معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پنل تخصصی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل مسکن و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ستاد خبری همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل مسکن و شهرسازی، پنل تخصصی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست تخصصی محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به تشریح سیاست‌های شرکت راه‌آهن در بخش سرمایه‌گذاری پرداخت و در این خصوص ارائه‌ای برای حاضرین در نشست داشت.

پس از ارائه مدیرعامل شرکت راه‌آهن، معاونان وی از جمله بابک احمدی معاون ناوگان، سعید رسولی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل، حسین عاشوری معاون بهره‌برداري و سير و حركت، محمدرضا نصرت نظامي معاون توسعه مديريت و منابع و وحید علی‌قارداشی مدیرکل دفتر مهندسی و تاسیسات زیربنایی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور در جایگاه به سوالات و پرسش‌های سرمایه‌گذاران پاسخ دادند.

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی ۱۱ و ۱۲ مهرماه با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما تهران در حال برگزاری است./

برچسب‌ها:

نظر شما