شناسهٔ خبر: 12698 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

آخوندی مدیریت خوبی در عرصه راه و شهرسازی انجام داده است / ادامه فعالیت وزیر راه به نفع جامعه و کشور است

محمد فیروزی نماینده قمصر و نطنز و دبیر دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزیر راه و شهرسازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که در خصوص تخصیص اعتبارات وجود داشت، خوب و قابل قبول بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد فیروزی در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: سؤال کردن از وزرای دولت حق قانونی نمایندگان است و در خصوص عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز پیش از این برخی نمایندگان خانه ملت سؤالات متعددی در عرصه های مدیریتی، حمل و نقل هوایی، ریلی، دریایی و زمینی، نظام فنی و مهندسی، مسکن و غیره داشتند.

وی که جزو امضاءکنندگان استیضاح نبوده است، افزود: عملکرد وزیر راه و شهرسازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که در خصوص تخصیص اعتبارات وجود داشت، خوب و قابل قبول بوده است.

دبیر دوم کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به نظر می رسد با عنایت به شرایط موجود، مدیریت خوبی در عرصه راه و شهرسازی صورت گرفته باشد و این وزارتخانه در حد توان و بضاعت مالی عملکرد و تلاش خوبی داشته تا نیازها و حوائج مردم در حد امکان اجابت شود.

نماینده قمصر و نطنز در مجلس شورای اسلامی با خوب توصیف کردن عملکرد وزیر راه و شهرسازی، ادامه فعالیت آخوندی را به نفع جامعه و کشور توصیف و ابراز امیدواری کرد: در صورت تثبیت ادامه فعالیت نامبرده، با حمایت های هرچه بیشتر دولت و مجلس شاهد بهبود فعالیت در این بخش زیربنایی جامعه باشیم.

نظر شما