شناسهٔ خبر: 12822 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واحدی در جلسه هیأت نظارت استان تهران بر سلامت انتخابات نظام‌مهندسی:

دوره هفتم انتخابات نظام مهندسی غیر سیاسی‌ترین است

فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در بیست و یکمین و آخرین جلسه هیأت اجرایی و نظارت استان تهران بر سلامت انتخابات و دقت هر چه تمام‌تر برگزار کنندگان به صورت ویژه تأکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران، فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران که در جمع بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای برگزار کننده انتخابات استان تهران سخن می‌گفت بر تأیید صلاحیت‌ نهایی ۳۱۷ نفر از کاندیداهای استان تهران تأکید کرد و گفت: انتخابات سالم، به دور از شائبه‌ها و حاشیه‌های سیاسی و در آزادی و سلامت کامل از مهم‌ترین سر فصل‌های اصولی ما از یک سال گذشته تا همین امروز و در آستانه انتخابات است.

وی آشنایی کامل و حرفه ای هیأت نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان و فضای سالم در هیأت نظارت را از ویژگی‌‌های بارز دوره اخیر برشمرد و گفت: تمام شکایات مربوط به کاندیداها اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

در این همایش همچنین شیبانی مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت انتخابات نظام‌مهندسی کشور بر انتخابات سالم با مشارکت حداکثری تأکید کرد و گفت :حرکت روی اصول و موازین قانونی اگر چه برای هیأت اجرایی با سختی‌هایی همراه بوده است اما بحمدا... دوره هفتم انتخابات نظام‌مهندسی از سالم ترین دوره‌ها است و مواردی که در دوره های قبل سهل و ممتنع گرفته می شد مثل عدم اعتیاد یا عدم سوءپیشینه در انتخابات اخیر به سختی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته است و اجرای الکترونیکی انتخابات در کل کشور نیز بر صحت و سلامت انتخابات امسال افزوده است.

در این همایش همچنین بررسی جزء به جزء سیستم مکانیزه انتخابات نظام‌مهندسی با ناظران به مدت سه ساعت از دیگر آیتم‌های همایش بود./

نظر شما