شناسهٔ خبر: 12838 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دستور استاندار قزوین برای برخورد پلیس فتا با متخلفان انتخاباتی

مرتضی روزبه استاندار قزوین از معاون سیاسی امنیتی خود خواست تا ضمن رصد فضای انتخاباتی و تبلیغاتی از طریق پلیس فتا با متخلفان انتخاباتی به شدت برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مرتضی روزبه در جلسه‌ای که درباره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزار شد، با اشاره به تخصصی بودن این انتخابات عنوان کرد: جامعه‌ای که امکان حضور در این انتخابات را دارد محدود است، بهتر است کاندیداها فضای تبلیغاتی را برای ارایه برنامه‌ها و اهداف خود هدفمند کرده و از تبلیغات گسترده در سطح شهر پرهیز کنند.

استاندار در این جلسه با تاکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای در انتخابات افزود: لازم است همه حوزه‌های تبلیغاتی به ویژه فضای مجازی رصد شده و هرگونه رفتار نادرست تبلیغاتی و انتخاباتی، توسط پلیس فتا مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و به شدت برخورد شود.

روزبه گفت: اسامی و اطلاعات اعضای سازمان نظام‌مهندسی برای تبلیغات بایستی به صورت یکسان توسط سازمان نظام‌مهندسی در اختیار همه کاندیداها قرار گرفته تا فرآیند برگزاری به گونه‌ای باشد که هیچ یک از کاندیداها احساس نکنند حقی از ایشان ضایع شده‌است.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این انتخابات اقشار متخصص و اثر‌گذاری در سطح جامعه هستند خاطر نشان کرد: امیدواریم با عملکرد مناسب دستگاه‌های برگزار کننده و همچنین  ارائه برنامه و اهداف مناسب و کاربردی فارغ از هر نتیجه ای شاهد مشارکت حداکثری و حضور پر شور جامعه مهندسی در این انتخابات باشیم.

در این جلسه که در خصوص ششمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شده بود، علاوه بر مرتضی روزبه استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار، حامد مانی فر مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت و همچنین اعضای دستگاه نظارت و هیات اجرایی انتخابات حضور داشتند./

نظر شما