شناسهٔ خبر: 12842 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی استاندار گیلان از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دو سال گذشته

محمد علی نجفی استاندار گیلان در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم شهدای منا گفت : عملکرد وزارت راه و شهرسازی بخصوص در گیلان قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از راه و شهرسازی گیلان، محمدعلی نجفی استاندار گیلان در ‌حاشیه مراسم گرامیداشت جان باختگان گیلانی فاجعه منا در مصلای رشت،با اشاره به عملکرد مناسب وزارت راه و شهرسازی در دو سال‌ اخیر اظهار کرد: این عملکرد مثبت در بخش‌های مختلف از جمله نهضت راه روستایی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همچون آزادراه، راه‌آهن و مسکن‌مهر و بنادر کاملاً آشکار است.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در ابتدای دولت تدبیر و امید وارث طرح های نیمه‌تمام فراوانی بوده‌است،افزود: در این شرایط ،عباس آخوندی با جدیت و روحیه مصمم، نسبت به تکمیل این طرح‌ها به منظور کاهش مشکلات مردم اقدام کرده‌است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: یکی از بهترین عملکردهای تیم مدیریتی این وزارتخانه در بحران های مختلف بخصوص در‌پی بارش برف سال گذشته بود که با تلاش همکاران وزارت راه و شهرسازی و سفر وزیر در آن زمان به استان، نه تنها باعث دلگرمی شد که محورهای بسته شده نیز بلافاصله بازگشایی شد./ 

نظر شما