شناسهٔ خبر: 128455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

تصویب ۸ پرونده تغییر کاربری در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هشت پرونده تغییر کاربری در شهرستان های نقده، پیرانشهر و مهاباد در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همچنین در این جلسه ۹ طرح با موضوع اصلاح معابر در این شهرستان‌ها بررسی و با نظر اعضای جلسه به تصویب رسید.

 وی ادامه داد: در راستای تامین پارکینگ قطعات طرح نهضت ملی مسکن نیز با واگذاری زمین برای حل مشکلات آنها با سه پرونده در شهرستان‌های مهاباد، پیرانشهر و نقده موافقت شد.

 مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: یک طرح نیز با نظر اعضا برای تکمیل پرونده به بررسی مجدد ارجاع داده شد.

 حمزه لو افزود: این طرح‌ها توسط شهرداری‌های شهرستانها و اداره کل راه شهرسازی آذربایجان‌غربی مطرح و در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.    

 وی تاکید کرد: تمام مصوبه‌های مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ با رعایت ضوابط شهرسازی و معماری تعیین و تکلیف شدند و در نهایت با نظر اعضای جلسه مورد تصویب یا مخالفت قرار گرفتند.
 
 براساس ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، جلسات کمیسیون ماده ۵ به منظور بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی و شهری و تغییرات آن با حضور اعضای کمیسیون تشکیل می‌شود.