شناسهٔ خبر: 12890 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

انتخابات هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان در ۳۱ استان کشور آغاز شد/ ۳۰ شعبه اخذ رأی در استان تهران/ حضور وزیر راه و شهرسازی در شعبه دانشگاه امیرکبیر

انتخابات نظام مهندسی رأی‌گیری انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان از ساعت ۸ صبح امروز در ۳۱ استان کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز در ۳۱ استان کشور آغاز شد. در این انتخابات بیش از ۳۳۰ هزار مهندس عضو نظام مهندسی ساختمان می‌توانند به کاندیداهای مورد نظر خود رأی دهند، بیش از ۲۳۶ حوزه رأی‌گیری در کشور در نظر گرفته شده است.

همچنین در تهران ۳۱۸ مهندس در حرفه‌های ۷ گانه مهندسی نامزد شده‌اند که رأی‌دهندگان از میان آنها ۲۵ نفر را برای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برمی‌گزینند.

در استان تهران ۳۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که ۱۵ شعبه در شهر تهران و ۱۵ حوزه اخذ رأی در شهرستان‌های این استان و حومه شهر تهران در نظر گرفته شده‌اند که این ۱۵ شعبه‌ حومه‌ای، همگی در واحدهای دانشگاه پیام‌نور قرار دارند.

 عباس‌آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز صبح به همراه تعدادی از معاونان خود از جمله حامد مظاهریان معاون مسکن وساختمان، فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و منوچهر شیبانی مدیرکل تشکل‌های حرفه ای وسازمان‌های نظام‌مهندسی در شعبه اخذ رأی دانشگاه صنعتی امیرکبیر حاضر شد و رأی خود را در صندوق اخذ رأی این شعبه انداخت و روند برگزاری انتخابات را نیز از نزدیک مشاهده و نظارت کرد./

نظر شما